מדיניות החזרה

במקרה של קבלת מוצר פגום או במקרה של תקלה במשלוח אנא הודיעו לנו באופן מיידי במייל או בטלפון על מנת שנוכל לבצע הנדרש. במקרה בו המוצר מגיע לא מושלם מכל סיבה שהיא, אנחנו מתקנים ומביאים למצב מושלם, ללא כל עלות במהלך ה14 ימים הראשונים ברגע קבלת המוצר.

במידה וסיפקנו את המוצרים, לפי חוק עסקה צרכנית שבה לא ניתן לבטל : לא יהיה ניתן לבטל עסקה של מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן לפי מידות או דרישות מיוחדות. על כל מוצר ללא התאמה אישית אנו כפופים לחוק הגנת הצרכן. החלפה, החזרה או ביטול עד 14 ימים מיום קבלת המוצר אצל הלקוח ובמקרה של קבלת המוצר אצל הלקוח וכשמדובר במוצר מדף ללא התאמה אישית, דמי ביטול כמעוגן בחוק או 5% מהעלות הכוללת או 100 ש”ח הזול מבינהם. מעל זאת, לפי מקרים שלא ניתן לבטל להחליף או להחזיר בעסקה צרכנית : לא ניתן להחזיר, להחליף או לבטל כלל עסקה של כל תכשיט שמחירו גבוה מ3000 ש”ח (למעט שעון). במידה וסכום העסקה נמוך מ3000 ש”ח ועוד לא סיפקנו את המוצרים, ובמידת הצורך בביטול עסקה תחויב עמלת ביטול של 33% מדמי ההזמנה. 

החברה שומרת לעצמה את הזכות לבצע שינויים במדיניות זו. לכל שאלה או הערה בקשר למדיניות שלנו – אנא צרו קשר